Značka regionálních produktů Český ráj

Klient
Sdružení Český ráj, z. s.
Realizace
11/2024 - 12/2024
Služby

vizuální identita

Řemesla, tradice, chutě, vůně. Symbol kvality a originality, propojení historie s moderními hodnotami. Značka, která spojuje řemeslníky s regionem a zákazníky s autentickými příběhy.

Koncepto, marketing a design, Regionální produkt

Nový desing – nová energie

Mladistvější, ale stále tradiční design. Autentický, udržitelný, variabilní. Nové logo vypráví o lokálnosti a respektu k přírodě.

Tvarová variabilita

Tradice – krajkový okraj jako pocta historii.
Minimalismus – čistá elegance kruhu a barevného podkladu.
Exkluzivita – jednoduchý kruh pro moderní produkty.

Koncepto, marketing a design, Regionální produkt

Barvy, které mluví

Indigo – modrotisková tradice.
Terrakota – chutě regionu.
Smaragd – ekologická udržitelnost.
Monochrom – univerzální elegance.

Související článek

Logo a vizuální identita destinace Český ráj

V roce 2024 jsme navrhli nové logo a vizuální identitu, která značce vdechla po 30 letech zcela novou energii. Vydejme se společně na cestu za pohádkovými hrady, pískovcovými skalními městy, malebnými vyhlídkami a místy, kde čas plyne pomalu jako voda v Jizeře.

👉 Přečtěte si více o redesignu značky destinace Český ráj

 

Český ráj
Koncepto, reklamní agentura a grafické studio, Michael Pokorný
Pojďme vytvořit něco skvělého společně

Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.

Michael Pokorný