Značka regionálních produktů Český ráj
vizuální identita
Řemesla, tradice, chutě, vůně. Symbol kvality a originality, propojení historie s moderními hodnotami. Značka, která spojuje řemeslníky s regionem a zákazníky s autentickými příběhy.

Nový desing – nová energie
Mladistvější, ale stále tradiční design. Autentický, udržitelný, variabilní. Nové logo vypráví o lokálnosti a respektu k přírodě.
Tvarová variabilita
Tradice – krajkový okraj jako pocta historii.
Minimalismus – čistá elegance kruhu a barevného podkladu.
Exkluzivita – jednoduchý kruh pro moderní produkty.



Barvy, které mluví
Indigo – modrotisková tradice.
Terrakota – chutě regionu.
Smaragd – ekologická udržitelnost.
Monochrom – univerzální elegance.




Související článek
Logo a vizuální identita destinace Český ráj
V roce 2024 jsme navrhli nové logo a vizuální identitu, která značce vdechla po 30 letech zcela novou energii. Vydejme se společně na cestu za pohádkovými hrady, pískovcovými skalními městy, malebnými vyhlídkami a místy, kde čas plyne pomalu jako voda v Jizeře.
👉 Přečtěte si více o redesignu značky destinace Český ráj

Další projekty

Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.