Slovinsko.travel
UX/UI, programing, SEO
Vytvořme jediný a nezaměnitelný oficiální portál slovinské centrály cestovního ruchu v ČR. Tak znělo zadání tohoto projektu.
Výhodou jsou skvělé fotografie a aktuální informace přímo ze Slovinska
Na českém internetu překvapivě najdeme několik webů, které se více či méně zdařile tváří, že jsou také oficiálními stránkami Slovinska. Opak je sice pravdou, jak se ukáže po několika kliknutích, ale ke zmatení uživatele to bohatě stačí. Prvním krokem je web navrhnout, naplnit obsahem a spustit. Náročnější částí projektu bude prosazení do předních pozic vyhledávačů.
SEO optimalizace a především systematická práce s obsahem jsou základem strategie.
Naší výhodou je, že můžeme pracovat s bohatou fotobankou velmi kvalitních fotografií stejně jako s typografií a vůbec layoutem originálního webu Slovinska, který dosud postrádal českou mutaci. Stejně tak máme zajištěn přísun aktuálních informací ze Slovinska.
Slovinsko je srdcovka
Historické ohlédnutí připomíná, že na některé projekty si člověk musí počkat, než si ho samy najdou.
Do Slovinska jsem poprvé zavítal necelé dva roky poté, co utichly výstřely války v Bosně a Balkán se znovu začal otevírat turistům. Julské Alpy, Istrie a Karavanky se staly cílem opakovaných výprav, první větší samostatné projekty ve velkých horách jsme realizovali právě zde. Stejně tak ani později, když jsem se Julských Alp vracel coby oorganizátor zájezdů, nenapadlo by mě, že o 20 let později dostanu příležitost redigovat texty a probírat se takřka bezednou studnou podkladů popisujících reálie této zajímavé alpské země s cílem představit ji jako cíl dovolené.
Web jako základní nástroj marketingové komunikace
Vrátíme-li se k samotnému webu, je zřejmé, že s možností v podstatě převzít layout originálních stránek jsme mohli čas ušetřený zpracování grafického stylu věnovat ostatním etapám projektu.
Tou nejzajímavější je bezesporu položení základních kamenů marketingové komunikace, v níž právě web hraje první housle. Klasik by řekl: „To máte: google firma, facebook business, e-mailing, linked-in …“ A potom hlavně obsah, obsah, obsah.
Stovky stránek věnovaných regionům, destinacím, lokalitám a jednotlivým aktivitám, které lze ve Slovinsku podnikat, jsou trvalým základem webu. V následujících fázi vývoje se však budeme věnovat práci s aktualitami a tematickými články tvořících silné pouto s naším publikem.
Krátce k programingu
Své by k webu řekl i náš front-end developer (jednoduše programátor), který opět dostal příležitost konfigurovat celou řadu modulů, jež se starají o příjemný uživatelský zážitek při listování stránkami na mobilu i velkém monitoru.
Užijte si prohlídku webu, cestujte alespoň digital a plánujte příští dovolenou.
slovinsko.travel
Další projekty
Máte nápad a nevíte, jak jej zrelizovat? Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.