Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

COP – Centrum outdoorových programů

Klient
COP, Centrum outdoorových programů
Realizace
10/2020 - 01/2021
Služby

Branding a vizuální identita

Společnost Centrum outdoorových programů (zkráceně COP) během 25 let existence realizovala stovky programů a prázdninových táborů pro žáky základních a středních škol i prázdninových i vzdělávacích akcí pro pedagogické pracovníky. V pestré nabídce zážitkových aktivit si na své přijdou firemní kolektivy stejně jako zájemci z řad veřejnosti.

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

Redesign loga

Dlouhá léta COP reprezentovala značka s ústřední postavičkou v radostném výskoku. V pravém slova smyslu však nikdy neexistoval brand book anebo logomanuál. Na lámání chleba došlo v momentu, kdy byla z administrativních a organizačních důvodů založena dceřiná společnost s. r. o. s koncesí cestovní kanceláře.

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP
Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

Hravý vizuál plný barev

Veškeré aktivity a zážitkové programy se odehrávají v přírodě. Základní elementy, tedy slunce – voda – kopce ve zjednodušené podobě tvoří také základní prvky redesignované postavičky v logu.

Základní barvou je zelená na okrovém podkladu. V tomto provedení jsou zpracovány merkantilní tiskoviny společnosti.

Nejpočetnější skupinou účastníků akcí jsou však děti a koneckonců početný tým instruktorů COPu tvoří mladí lidé. Proč se tedy vzdát barev a hravé kreativity? Spolu s paletou doplňkových grafických elementů máme k dispozici prakticky neomezené množství variant vizuálů, které najdou uplatnění na autech, vlajkách, oděvech a v řadě dalších aplikací.

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP
Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

OUTDOOR & TRAVEL

Rok 2020 byl pro subjekty v cestovním ruchu katastrofou. Trh opustily desítky cestovních kanceláří. Jednou z mála, které nově žádaly o koncesní listinu byla COP TRAVEL.

Po řadě pracovních porad padlo zásadní rozhodnutí navrhnout koncept jednotného vizuálního stylu tak, abychom s novou firmou maximálně využili synergických efektů nabídky aktivit v tuzemsku a zážitkových programů v zahraničí. Základní barevnost loga doplnila modrá varianta určená právě pro merkantilní tiskoviny a web cestovní kanceláře.

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP
Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

Klíčové vizuály 

Vizí Centra outdoorových programů je poskytovat svým klientům netradiční a ojedinělé zážitky v rámci pečlivě připravených programů v několika rekreačních areálech na Vysočině a prověřených lokalitách ve Slovinsku.

Hlavní přidanou hodnotou je důraz na velice osobní přístup k účastníkům, což ve výsledku přináší efekt celkově nezapomenutelného zážitku bez ohledu na to, jaké aktivity tvořily vlastní program.
Jednoduchý slogan ve spojení s emotivními fotografiemi tvoří sadu klíčových vizuálů pro segment Outdoor i Travel.

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP
Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

Webové stránky

Poptávka webu pro novou cestovní kancelář odstartovala celý proces redesignu vizuální identity Centra outdoorových programů.

I když jsme se postupně dopracovali k výsledné podobě loga a dalších grafických prvků, byl to jen první milník na cestě k návrhu UX/UI designu dvou navzájem se doplňujících webů. Tento projekt si zaslouží vlastní článek po jejich spuštění.

Tudy na web zazitkove-zajezdy.cz

Webové stránky COP.CZ

Dvojče webu Zážitkových zájezdů využívá řadu designových prvků navržených pro cestovní kancelář. To však neznamená, že jsme hned přišli na to, v čem je očekávání zákazníků Centra outdoorových programů diametrálně odlišné od potenciálních klientů vybírajících dovolenou. I tento web byl proto v řadě ohledů výzvou a překlopení mnoho let fungujících stránek do zcela odlišné struktury bolelo.

Na okraj stačí zmínit, že programy a outdoorové zážitky určené třem zcela odlišným cílovým skupinám (školy, firmy, veřejnost) sice tvoří velmi podobné prvky, ale ke každé z těchto skupin je třeba hovořit jiným jazykem. Samozřejmě se nesmí vytratit celkový tón osobité komunikace, protože lidé kolem COPu tvoří zajímavou komunitu, a to jak na straně týmu instruktorů, tak mezi dlouhodobými účastníky akcí.

Prohlédněte si web

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP
Koncepto, reklamní agentura a grafické studio, Michael Pokorný
Pojďme vytvořit něco skvělého společně

Máte nápad a nevíte, jak jej zrelizovat? Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.

Michael Pokorný