COP zážitkové zájezdy

Cestovní kancelář COP TRAVEL

Klient
COP – Centrum outdoorových programů
Realizace
10/2020 - 02/2021
Služby

UX/UI, programing, SEO, copywriting, marketingová strategie

Skutečnou raritou je vznik nové cestovní kanceláře v roce, kdy 160 jiných opustilo trh. Návrh webu zrcadlí naše mnohaleté zkušenosti s provozem vlastní cestovní kanceláře a vůbec práci v cestovním ruchu.

COP zážitkové zájezdy - Koncepto

Struktura a obsah webu

COP, tedy Centrum outdoorových programů pokrývá svou činností široké portfolio klientů, od školních dětí a pedagogických pracovníků, přes firemní klientelu až po širokou veřejnost.

Ve výše uvedeném pořadí byl také strukturován obsah stránek nové cestovní kanceláře COP TRAVEL. Kromě nabídky vlastních akcí je do webu zapracována celá řada dalších tematických vrstev, jako jsou adrenalinové a sportovní aktivity, zážitky umocňující program zájezdů, početný tým instruktorů, prezentace hotelů a penzionů, v neposlední řadě jednotlivé destinace, ale také stránky o společnosti a množství informací, bez nichž se klient cestovní kanceláře neobejde.

COP zážitkové zájezdy - Koncepto
COP Koncepto, reklamní agentura

Další funkcionality

Přidáme-li k početným kategoriím obsahu nezbytné nástroje pro práci s termíny zájezdů a rezervační a poptávkové formuláře, je web velice komplexním dílem, při jehož návrhu a realizaci zúročil své zkušenosti každý člen tvůrčího týmu na straně agentury i klienta.

Design stránek navazuje na návrh loga a vizuáního stylu společnosti COP zpracovaný v závěru roku 2020.

Je libo zážitek? Cestujte s COP TRAVEL.

Webové stránky COP.CZ

Dvojče výše popsaného webu Zážitkových zájezdů využívá řadu designových prvků navržených pro cestovní kancelář. To však neznamená, že jsme hned přišli na to, v čem je očekávání zákazníků Centra outdoorových programů diametrálně odlišné od potenciálních klientů vybírajících dovolenou. I tento web byl proto v řadě ohledů výzvou a překlopení mnoho let fungujících stránek do zcela odlišné struktury bolelo.

Na okraj stačí zmínit, že programy a outdoorové zážitky určené třem zcela odlišným cílovým skupinám (školy, firmy, veřejnost) sice tvoří velmi podobné prvky, ale ke každé z těchto skupin je třeba hovořit jiným jazykem. Samozřejmě se nesmí vytratit celkový tón osobité komunikace, protože lidé kolem COPu tvoří zajímavou komunitu, a to jak na straně týmu instruktorů, tak mezi dlouhodobými účastníky akcí.

Prohlédněte si web cop.cz

COP zážitkové zájezdy - Koncepto
Koncepto, reklamní agentura a grafické studio, Michael Pokorný
Pojďme vytvořit něco skvělého společně

Máte nápad a nevíte, jak jej zrelizovat? Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.

Michael Pokorný