Koncepto, marketing a design, JUHA

Skupina JUHA

Klient
JUHA s.r.o.
Realizace
01/2022 - 09/2022
Služby

branding a vizuální identita, UX/UI, grafický design, marketing, komunikace

Skupina sociálních podniků a chráněných dílen pod značkou JUHA patří k předním zaměstnavatelům na chráněném trhu práce. Historie firmy sahá až do roku 2007. Dosud na trhu působila především pod značkou Máme pro vás práci.

S tím, jak se podnikatelská činnost rozšiřovala, postupně vznikla komplikovaná struktura firem, kterou bylo čím dál složitější srozumitelně prezentovat a propagovat. Majitelé se proto rozhodli učinit další evoluční krok, kterým bylo vytvoření značky JUHA se všemi náležitostmi, které k úspěšnému rodinnému podniku patří.

Koncepto, marketing a design, JUHA

Být firmou, která pomáhá

I když si to neuvědomujeme, zdravotní omezení má každý desátý člověk. Je tak mnohem rozšířenější, než si myslíme. Zejména v dnešní době příbývá lidí s duševními poruchami, které rozhodně na první pohled nevidíme, ale mají zásadní vliv na výkonnost, pracovní nasazení, koncentraci apod.

Smutnou pravdou současně je, že hendikepovaní lidé to nemají na pracovním trhu lehké. Společnost JUHA se snaží tento fakt změnit. Zaměstnává zdravotně znevýhodněné osoby a poskytované služby nabízí firmám, které tím inspiruje k větší sociální odpovědnosti. S novým webem a vizuální identitou to půjde ještě mnohem jednodušeji.

Koncepto, marketing a design, JUHA
Koncepto, marketing a design, JUHA

Sjednocující vizuální identita

14 provozů a chráněných dílen, několik log a přitom stále jedna firma. To byla výchozí situace a současně definice zadání projektu – všechny subjekty zastřešit jednotným vzhledem a funkčním logem.

Rozhodli jsme se jít cestou jednoduchého designu, jehož pochopení a identifikace značky nebude nikomu dělat potíže. Inkluze a integrace byly v tomto projektu přítomné v každém aspektu.

Hravé písmeno “H” má hned dvojí význam. Tvar střední linky evokuje schody, které v souvislosti s integrací znevýhodněných na pracovní trh znamenají v kvalitě jejich života jasný posun nahoru.

V písmenu jsou také ukryty dvě postavy nesoucí ústřední motiv celého projektu - podané ruce.

Koncepto, marketing a design, JUHA
Koncepto, marketing a design, JUHA

Podané ruce

Sounáležitost, loajalita, důvěra a spolupráce. Všechny tyto hodnoty jsou obsaženy v motivu podaných rukou. Lidé se zdravotním postižením nám připomínají, že důležitý není vzhled, ale naše činy.

Ruce jsou také znakem spolupráce, která díky společnosti JUHA vzniká. Spolupráce přinášející znevýhodněným osobám soběstačnost a firmám úsporu nákladů a pocit dobrého skutku a společenské odpovědnosti.

Koncepto, marketing a design, JUHA

Fialová je inkluzivní

Fialová barva se v posledních letech stala barvou osob se zdravotním postižením. Symbolizuje pozitivní narativ ohledně přínosu těchto osob do společnosti i v rámci pracovního trhu.

Fialovou jsme zkombinovali s elegantním písmem Loos.

Koncepto, marketing a design, JUHA

Web včetně vlastních ilustrací

Nedílnou součástí rebrandingu byla i tvorba nové webové prezentace. Bohatý obsahově, minimalistický designově. Takový je nový web, v němž potřebné informace najdou uživatelé ze všech cílových skupin.

Potenciální zákazníci se zde dozví o službách, které firma nabízí a porozumí i problematice a výhodám náhradního plnění, zájemci o práci si mohou najít volnou pozici či si přečíst, co o spolupráci se společností JUHA říkají samotní zaměstnanci, zákazníci a obchodní partneři.

Nepřehlédnutelné jsou autorské ilustrace z našeho grafického studia, které naprosto zásadně rámují vizuální podobu webu a pomáhají dotvářet originalitu brandu.

Prohlédnout web

Koncepto, marketing a design, JUHA
Koncepto, marketing a design, JUHA
Koncepto, marketing a design, JUHA

Reklamní předměty

Při aplikaci vizuální identity do koloběhu života jsou jako první na řadě merkantilní předměty, jako jsou vizitky, bloky, hlavičkové papíry, psací potřeby či razítka. Signifikantní fialovou už prostě nikdo nesmaže.

Koncepto, marketing a design, JUHA

Další projekty

V České republice najdeme desítky prodejen a webů, jejichž prostřednictvím je možné si sjednat členství v rakouském alpském svazu...
Případová studie
Značka TravelBakers reprezentuje energický tým nezávislých expertů, kteří jednotlivě i společně poskytují služby městům, obcím a turistickým...
Případová studie
Národní park Muránska planina najdete na východě Banskobystrického kraje, na pomezí regionů Gemer-Malohont a Horehroní. Jedním z cílů...
Koncepto, reklamní agentura a grafické studio, Michael Pokorný
Co může KONCEPTO udělat pro vás?

Ať už máte konkrétní plán nebo teprve hledáte řešení vašeho problému, kontaktujte nás.

Michael Pokorný