Malá elektromobilita
grafický design
Ať se nám to líbí nebo ne, do běžného provozu kolem nás vstupují elektromobily a další dopravní prostředky dobíjené přes elektrickou zásuvku. Logo a vizuální styl našeho dlouhodobého klienta dohání technologický skluz novou podobou, která se jak doufáme co nevidět projeví i návrhu webových stránek a dalších výstupech.
Původní grafická podoba
Vizuální styl byl zpracován naším studiem při příležitosti prvního elektrowesternového srazu v Boskovicích na podzim roku 2018.
Základem byla vektorová grafika, která umožňovala editaci obsahu na straně klienta, zejména při "samizdatovém" zpracování elektronického občasníku. Podstatou grafického sdělení byl příběh evoluce dopravy, přičemž bylo možné dle libosti používat i jednotlivé elementy.
Zpracování loga
Na první pohled je patrné zjednodušení barevnosti z původních tří barev použivaných v názvu projektu na pouhé dvě. Hlavní barvou textu je tmavě modrá, svým kontrastem s podkladem zaručující výbornou čitelnost, doplňuje ji červená v nově doplněném elementu elektrické zástrčky. Tento prvek navíc dává prostor při dalším užití více možnostmi své pozice vůči ústřednímu textu.
Záměrně jsme se vyhnuli jakékoliv kombinaci zelené a bílé. Ne snad proto, že jeden z bývalých politiků prohlásil, že: "naše planeta je modrá, nikoliv zelená". Nám byla na překážku především záplava piktogramů a dalších symbolů, které se na nás v souvislosti s elektromobilitou, bateriemi a zelenou energií valí ze všech stran.
Práce s fotografiemi
Základními prvky celkového vizuálního stylu jsou monochromatické fototografie, případně překryté gradientem ze základních barev loga. Stejně dobře může být gradient využit jako podkladová výplň reklamního vizuálu, webových bannerů apod.
Ilustrace
Dalším osobitým prvkem vizuálního stylu jsou faceliftované ilustrace, jejichž účelem je nejen doplnění obsahu občasníku, ale také ve webové prezetnaci, e-mailových newsletterech apod.
Elektromobilní občasník
Součástí návrhu byl také redesign typových dvoustran a specifických obsahových prvků tiskoviny.
Sociální sítě, newsletter
Aplikace nového vizuálního stylu se pochopitelně nevyhnula ani profilům na sociálních sítích stejně jako šabloně e-mailových newsletterů.
Další projekty
Máte nápad a nevíte, jak jej zrelizovat? Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.