Logo a vizuální styl pro Hola Biolabs
branding, UX/UI design, signage
Společnost Hola Biolabs je začínající start-up působící v oblasti molekulární diagnostiky. Během jediného roku společnost otevřela v Brně a Mikulově síť odběrových míst, jejichž ceněnou přidanou hodnotou je dodání výsledku testů zpravidla ještě tentýž den.
Je inspirativní sledovat alespoň zdálky práci ambiciózního týmu mladé biotechnologické společnosti, která v roce 2020 vyvinula vysoce kvalitní diagnostické PCR testy a vybudovala laboratoř pro testování klinických vzorků a nadále rozvíjí své produktové portfolio.
Základem vizuálního stylu je logo. Jako vždy.
“Proč Hola?”
“Zní to dobře, ne?”
Tolik k otázce názvu společnosti. Hola, tedy španělsky <ahoj> dává jistý smysl i bez znalosti překladu. Do grafické podoby logotypu jsme vtiskli charakteristické pojmy jako jsou přátelskost, pohoda, důvěra, jednoduchost stejně jako zdraví, technologie či inovativnost.
Chcete-li nabídnout službu spojenou se zdravím, ale i kosmetikou anebo well-beingem, je dobrý nápad si dát záležet na úrovni celkové prezentace značky a v tomto směru je Hola Biolabs příkladnou výjimkou mezi laboratořemi, které srovnatelný tah na branku nemají.
S šestiúhelníkem na jistotu
I když se vždy snažíme najít unikátní řešení ušité na míru konkrétnímu zadání, není vždycky nutné objevovat kolo. Jednotícím prvkem se po několika slepých uličkách stal v oblasti biotechnologií a farmacie možná trošku nadužívaný, ale naprosto jednoznačný šestiúhelník reprezentující chemické vazby složitějších sloučenin. Také si ještě vzpomínáte na střední školu?
K tomu už jen správný font, textury, a máme základ pro označení odběrových míst, informační letáky, trička, slohy, merkantil ...
... a také web.
Tím jsme vlastně spolupráci s Hola Biolabs začali, a to ještě žádný vizuální styl vůbec neexistoval. Když jde vlna za vlnou, není čas se ptát, kdo je kdo. Naším cílem bylo zpracovat UX/UI design stránek tak, aby si kdokoliv pokud možno intuitivně uměl vybrat z nabídky testů a rezervoval si čas odběru vzorku. Od té doby webem prošly tisíce uživatelů a my se těšíme na další fázi vývoje, který bude sledovat další růst laboratoře a portfolio jejích služeb.
Další projekty
Máte nápad a nevíte, jak jej zrelizovat? Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.