GO FROM BRNO
UX/UI, programing, SEO
Po řadě vzdálenějších destinací pracujeme konečně u nás doma. Místa na fotografiích důvěrně známe, do textů v obsahu můžeme zasáhnout bez obav, že popleteme reálie. Na testování Tišnovské pivní stezky se těší celý náš tým.
Po technické stránce je web dalším kouskem v naší řadě našich destinačních projektů. Návštěvník dostává přehled zajímavých výletních cílů v regionu, má k dispozici stručný kalendář nejvýznamnějších akcí stejně jako může sledovat aktuální novinky.
Tématem webu jsou výlety
Jak napovídá hlavní titulek Tipy na jednodenní výlety z Brna, výjimečný důraz je tentokrát kladen na prezentaci výletů dosažitelných pokud možno s využitím veřejné dopravy. Výlety tvoři těžiště obsahu, osu návštěvnických scénářů, váží se k nim jednotlivé výletní cíle a časem přibudou i další témata.
Rodiny s dětmi jsou hlavní cílovou skupinou
Samostatnou kategorií webu jsou produkty určené rodinám s dětmi, na které marketing destinace ve velké míře cílí. Ale nelze opomenout ani tematické výletní trasy zaměřené na gastronomické požitky a jak naznačuje již pilotní pivní stezka, důvodů vyrazit za brněnská humna bude dost a dost.
Po vizuální stránce web navazuje na sadu tiskovin destinace Brněnsko, v celkovém layoutu lze vysledovat i tematickou návaznost na turistický portál města Brna (gotobrno.cz) a turistický portál Jižní Moravy (jizni-morava.cz). Tyto tři subjekty na sebe navazují nejen geograficky, ale úzce spolupracují i na bázi destinačního marketingu. Weby potom provází návštěvníka při jeho cestách po Jižní Moravě.
Další projekty
Máte nápad a nevíte, jak jej zrelizovat? Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.