Advokátní kancelář Filipa Mochnáče
firemní identita, logo, webdesign
Advokátní kancelář JUDr. Filipa Mochnáče poskytuje všeobecné právní služby tuzemským i zahraničním subjektům mj. poradenství v oblasti smluvních závazkových vztahů, vymáhání pohledávek, zastupování při jednáních s protistranou a před soudy a rozhodci stejně jako kompletní právní servis při zakládaní nových obchodních společnosti nebo změnách v jejich organizaci. Významnou agendu advokátní kanceláře tvoří dále obhajoba klientů v trestních řízeních.
JUDr. Filip Mochnáč je zároveň zapsán jako soudní tlumočník jazyka polského.
Základ vizuálního stylu
I naše agentura služeb JUDr. Filipa Mochnáče využívá a jsme proto rádi, že jsme dostali příležitost zpracovat v závěru roku 2019 jeho nově založené společnosti s r. o. logotyp a jednotný vizuální styl.
Protože služby advokátní kanceláře jsou spojeny především s osobou JUDr. Filipa Mochnáče, jeho jméno je také nositelem značky doplněné vymezením předmětu činnosti.
Protože s advokacií a soudním tlumočením se spojují asociace serióznosti, váženosti a respektu, v grafickém návrhu jsme kladli důraz na formální čistotu. Současně byl reflektován i požadavek na “moderní” podobu značky, kterému jsme vyhověli použitím bezpatkového písma.
Logotyp M
Logotyp je doplněn stylizovanou iniciálou písmena M, která po otočení o 90° symbolizuje text. Pod tímto jedním grafickým prvkem můžeme vidět sloupy představující silné pilíře advokátní a právní činnosti stejně jako překladatelské a právní služby.
Typografie, barevnost a práce s logem
Standardním výstupem naší práce je i v tomto případě stručný logomanuál, který definuje základní a doplňkové barvy, standardní barevnou a černobílou verzi loga a jeho inverzní provedení.
Logomanuál dále obsahuje definici základního a doplňkového písma stejně jako ochrannou zónu loga. Nemůže chybět předpis pro použití loga na barevném pozadí a příklady zakázaných verzí.
Aplikace jednotného vizuálního stylu
Pro každodenní použití byly zpracovány vizitky zhotovené z matného papíru vyšší gramáže. Na doplňkových grafických prvcích je aplikován transparentní toner, který jim dodává decentní efekt metalického lesku.
Hlavičkový papír byl připraven pro použití v papírové i elektronické verzi.
Z těchto formálních dokumentů příjemně vybočují novoročenky při jejichž rozesílání JUDr. F. Mochnáč svým klientům představil i změnu své vizuální prezentace.
Webové stránky
Dosavadní prezentační web byl redesignován s využitím inverzní barevnosti tzn. pro pozadí, menu a další prvky byla použita pro umocnění celkového dojmu tmavá barva, v obsahových kontejnerech s rozsáhlejšími textovými bloky naopak bílá barva pozadí s tmavým textem.
Jako osobní záruka kvality služeb advokátní kanceláře je ústředním prvkem webu fotografie JUDr. Filipa Mochnáče. Focení na míru zajišťoval náš osvědčený fotograf.
Další projekty
Máte nápad a nevíte, jak jej zrelizovat? Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.