Vizuální styl společnosti Agrokop
grafický design
Společnost AGROKOP HB s.r.o. dodává osiva obilovin, osiva kukuřic, travní směsi TRAVAMAN, osiva meziplodin, osiva řepek, přípravků na ochranu rostlin.
Na podzim 2023 jsme stáli před úkolem navrhnout koncept vizuálního stylu, kterým by se mohl ubírat vzhled hlavního produktového katalogu a postupně i propagační předměty a někdy v budoucnu třeba i vizuální identita celé společnosti.
Jakkoliv se klient s naší vizí neztotožnil, soudíme, že by bylo škoda si takový fajnový designový koncept schovat na věky jen do šuplíku.
Kolekce propagačních materiálů s ilustracemi
Jako základní prvek, odlišující společnost Agrokop od konkurence, jsme navrhli autorské ilustrace jednotlivých klíčových rostlin: z plodin oves setý, z travin jílek vytrvalý a z kvetoucích jetel luční. Základní barvou pro ztvárnění ilustrací zůstala sytě zelená, jež vychází z loga Agrokop, a je doplněna světlejším odstínem zelené. Obě barvy použité společně jsou svěží a živé.
Jako barvu doplňkovou jsme zvolili fialovou, která vyplynula ze zadání pro vánoční přání.
Katalog Travaman
Travaman je jedním z produktů firmy Agrokop, pro který Koncepto navrhlo kompletní redesign, to znamená celkovou modernizaci a především zpřehlednění tiskoviny. Základem práce bylo zpracování typových dvoustran, navržení jednotícího fontu a barevné vizuální odlišení dílčích produktů.
Vizuální styl katalogu se opírá o font Archivo a širokou škálu jeho řezů. Kromě velkých fotografií doplňuje sazbu řada tematických ilustrací jednotlivých travin a barevných ploch.
Máte nápad a nevíte, jak jej zrelizovat? Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.